خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Game Of Sultans v4.601 بازی سلاطین اندروید

Game Of Sultans بازی سلاطین اندروید

 

Game Of Sultans یک بازی نقش آفرینی با شخصیت ها، عناصر اصلی و محیط سه بعدی جذاب و چشمگیر است.

فرض کنید به دنبال بازی ای هستید که به شما حس یک سلطان واقعی را بدهد. بازی سلطان ها را هم اکنون دانلود کنید! این یک بازی ماجراجویی آفلاین برای اندروید و iOS می باشد. BlueStack این بازی را توسعه داده است که در ژانر بازی های شبیه سازی و استراتژی جنگ دسته بندی می شود. این بازی دارای داستانی خارق العاده است که شما را ساعت ها در کنار هم به این بازی جذب می کند. داستان حول محور سلطان می چرخد ​​که با مشت آهنین بر پادشاهی خود حکومت می کند. پس از شکست دادن موفقیت آمیز تمام دشمنان خود در طول نبرد در دریا. او به خانه برمی گردد تا متوجه شود که پسرش در حالی که در حال مبارزه روی زمین بود، در حالی که از دهکده آنها در برابر حملات دزدان دریایی دفاع می کرد، توسط یکی از دشمنانش دستگیر شده است.

ویژگی های بازی سلطان ها

بازی Game Of Sultansبر اساس زندگی واقعی امپراتوری عثمانی است. امپراتوری عثمانی قدرتمندترین امپراتوری تاریخ بود و در اوج خود، تقریباً تمام اروپا، آسیا و آفریقا را تحت کنترل داشت. اکنون می توانید بخشی از این امپراتوری بزرگ باشید و در حالی که پادشاهی خود را به یک امپراتوری شکست ناپذیر می سازید، بر پادشاهی خود حکومت کنید! بازی رایگان و آسان برای بازی است، اما خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد. بازی Sultans به طور مرتب با محتوای جدید و اصلاحات به روز می شود تا بازیکنان را ساعت ها درگیر کند!

وزیران بخش مهمی از امپراتوری شما هستند. آنها می توانند به طرق مختلف برای کمک به شما استفاده شوند و دانش آنها به شما کمک می کند امپراتوری خود را گسترش دهید. هر ویزیر را می توان ارتقا داد تا مزایای بیشتری به شما بدهد. برای بالا بردن سطح یک وزیر باید از سکه های طلا استفاده کنید، اما اگر سکه های طلای کافی دارید، بالا بردن یک وزیر آسان و سریع است. هنگامی که یک وزیر بالا می رود، تمام مزایای سطوح قبلی به اضافه برخی موارد جدید را می دهد.

شما همچنین در بازی Game Of Sultans می توانید وارثانی را به عنوان جانشین خود و حیوانات خانگی برای کمک به شما در جنگ پرورش دهید. حیوانات خانگی را می توان آموزش داد تا برای شما بجنگند، از آنها برای جمع آوری منابع یا برای جمع آوری مالیات استفاده شود. همچنین دشمنانی برای مبارزه وجود دارد. دشمنان را می توان با فرستادن کاروانی از جنگجویان، استفاده از توانایی نبرد حیوان خانگی یا مبارزه با خود شکست داد. انواع مختلفی از منابع در بازی وجود دارد و از آنها برای ارتقاء قلعه شما، خرید اقلام از تاجر و ساختن ساختمان های جدید استفاده می شود.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
بازی Game Of Sultans مود

دانلود بازی Game Of Sultans مود شده

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.