خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Hero Adventure: Dark RPG 0.36.0.2241 بازی ماجراجویی قهرمان اندروید

Hero Adventure: Dark RPG بازی ماجراجویی قهرمان اندروید

 

Hero Adventure: Dark RPG یک بازی نقش آفرینی جذاب است که در آن دنیا به مکانی متفاوت تبدیل شده است.

شما با تاریکی خردکننده ای بیدار شده اید که شما را به یک شکارچی شبح تبدیل کرده است. وظیفه شما زنده ماندن و نابود کردن شری است که همراه با تاریکی که پرتوهای درخشان خورشید و مناظر زمانی زیبای زمین را فرا گرفته است. این یک بازی RPG، یک بازی فانتزی است که قلب تاریک شما را تسخیر می کند. با استفاده از کمان، کمان پولادی، تفنگ سنگین، تیرهای تیز و مهمات با کالیبر بالا، به عنوان یک شکارچی شیطان بازی کنید.

با بازی Hero Adventure: Dark RPG به گوشه‌های تاریک قلعه‌ای متروکه در لندن بروید و رئیس‌ها و انبوهی از خون‌آشام‌های تشنه به خون را به چالش بکشید. قلعه را تمیز کنید، همه چیز را در اطراف خود بکشید تا طعمه خود هیولاها نشوید. ویژگی های شخصیت خود را ارتقا دهید، مهارت های خود را تقویت کنید و مقاومت بیشتری در برابر نیروهای تاریکی به شما ارائه دهید.

با تکمیل سطوح چالش برانگیز قلعه، ماموریت‌های متعددی را تکمیل کنید، به شما این امکان را می‌دهد که تجهیزات، سلاح‌های خود را ارتقا دهید و کمانداران متفقین جدیدی را برای تیم خود استخدام کنید. با هر روز جدید، تحت آموزش گروهی قرار بگیرید و دانش جادویی برای رویارویی با موجودات حماسی و کارفرمایان آنها را بیاموزید، هر نبرد علیه تاریکی شما را به خروج از قلعه و درهم شکستن تاریکی این جهان نزدیک‌تر می‌کند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Hero Adventure: Dark RPG مود

دانلود بازی Hero Adventure: Dark RPGمود شده – بازی ماجراجویی قهرمان اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.