خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود XCOM Legends 0.16.8-d.8174 بازی افسانه های ایکس کام اندروید

XCOM Legends بازی افسانه های ایکس کام اندروید

 

XCOM Legends | Squad RPG یک بازی نقش آفرینی جدید و مهیج که در آن باید حملات فوق تکنولوژیک، جناح های بیگانه ظالمی به نام ADVENT را دفع کنید.

به دشمنان خود حمله کنید، در میدان مقاومت بایستید و زمین را از دست مهاجمان نجات دهید. با کنترل تنها قهرمانان بازی XCOM که قادر به شکست دادن شیطانی هستند که مدت ها پیش به آن هجوم آورده است. بشریت مدت هاست به پایان رسیده است، اما این به هیچ وجه مانع موجودات بیگانه در طراحی های موذیانه آنها نشده است و آنها نیرویی باستانی را بر روی زمین رها کرده اند. کنترل جنگجویان قدرتمند نمونه های جدید XCOM را به دست بگیرید و همچنین جنگجویان قدیمی بازی XCOM Legends را به یاد بیاورید و نشان دهید که آنها در نبردهای جدید چه توانایی هایی دارند.

داستان خود را برای نجات سیاره زمین با تکامل در یک خط داستانی نقش آفرینی نوبتی آغاز کنید. که در آن خواهید دید که چگونه تسخیر سیاره تکامل یافته و اطلاعات مخفی زیادی را از طرف دشمن خواهید آموخت. با وارد شدن به نبردها، گروه مبارزان خود را ایجاد کنید که رویارویی را از قبل در نبرد شروع می کنند، هر قهرمان را کنترل می کنند و توانایی های مناسب را در برابر دشمن برای پیروزی فشار می دهند.

در بازی XCOM Legends با گذراندن ماموریت ها پاداش، منابع دریافت خواهید کرد و با کمک آنها می توانید جنگنده مورد نظر را برای نبردهای بعدی با موجودات تنها با نیروی جدید تقویت کنید. هر مرحله در این ماموریت با مشکلات جدید متفاوت خواهد بود، دشمنانی که توانایی های خاص خود را دارند که در مقابل آنها ارزش کشیدن برای شکست دادن قدرت دشمن را دارد. از تاکتیک های پیشرفته نبرد برای قرار دادن قهرمانان مناسب در نبرد و همچنین با تغییرات جدید و بهبود یافته برای ایجاد یک جوخه غیرقابل کشتن از مبارزان استفاده کنید. گزینه های بیشتری را در بازی باز کنید، حالت های جدید بازی را محدود کنید، چالش ها و وظایف هیجان انگیز را پشت سر بگذارید تا جوایز ویژه ای مانند قهرمانان افسانه ای را به تیم خود دریافت کنید که مطمئناً به تیم شما برتری نسبت به دشمن جدید می دهد.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی XCOM Legends

دانلود بازی XCOM Legends مود – بازی ایکس کام لجندز اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.