خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود اپلیکیشن مسابقه برنده شو Barande Show 1.1.7 برنامه شرکت در مسابقه گلزار

دانلود اپلیکیشن مسابقه برنده شو – Barande Show | برنامه شرکت در مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار  نسخه رسمی نرم افزار برنده باش (برنده شو)

برنامه جالب و سرگرم کننده برنده شو Barande Show برنامه جالب در سبک سوال و سرگرمی همانند بازی جذاب Quiz of Kings
این اپلیکیشن تنها راه رسمی ورود شرکت‌کنندگان و تماشاگران به مسابقه‌ی بزرگ « برنده شو – Barande Show » با اجرای آقای «محمدرضا گلزار» است که از شبکه‌ی سوم سیما پخش می‌شود. برای حضور در مسابقه بعد از نصب اپلیکیشن باید به سوال‌ها پاسخ دهید تا امتیاز بگیرید. در ابتدای مسابقه 5 سوال رایگان به شما داده می‌شود. در صورتی که به هر سوال پاسخ درست بدهید، از تعداد سوال‌های مجازتان کم نخواهد شد ولی اگر پاسخ نادرست بدهید یا سوالی را بدون پاسخ رد کنید، یک سوال از مجموع سوالات‌تان کم خواهد شد. با هر پاسخ درست 100 امتیاز، هر پاسخ نادرست 5 امتیاز و هر سوال که بدون پاسخ رد کنید 20 امتیاز به شما اضافه خواهد شد و به ازا‌ء هر 1000 امتیاز، یک کد قرعه‌کشی خواهید گرفت. هر هفته از بین کاربران این اپلیکیشن ۳۰۰ نفر با قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد تا به‌عنوان تماشاگر در استودیو حضور داشته باشند. شرط حضور در این قرعه‌کشی داشتن حداقل ۱ کد قرعه‌کشی (1000 امتیاز) است. هر هفته ۲ مسابقه برگزار خواهد شد و ۲ شرکت‌کننده در این مسابقه حضور خواهند داشت. هر هفته ۸ نفر که بیش‌ترین امتیاز را در طول هفته کسب کرده‌اند، به مسابقه‌ی بزرگ دعوت خواهند شد تا شانس‌شان را برای جایزه 1 میلیارد ریالی بیازمایند. در پایان هر هفته و بعد از انتخاب افراد برتر، کدهای قرعه‌کشی تا پایان فصل در حساب شما خواهد ماند ولی امتیازتان صفر می‌شود تا در هفته‌ی بعد شانس رشد تمام کاربران برابر باشد. در پایان هر فصل یک قرعه‌کشی بزرگ بین کاربران انجام خواهد شد که جوایز آن از شبکه سوم سیما اعلام می‌شود. در صورتی که با پاسخ نادرست به سوال‌ها یا بدون پاسخ رد کردن آن‌ها، دیگر سوالی برایتان باقی نمانده باشد، می‌توانید از این ۴ روش سوال‌‌ جدید به‌دست آورید: با تماشای ویدئو به صورت رایگان 3 سوال بگیرید، با دعوت از دوستان‌تان 10 سوال رایگان بگیرید (این بخش به‌زودی اضافه خواهد شد)، با نصب اپلیکیشن‌های پیشنهادی 20 سوال رایگان بگیرید (این بخش هم به‌زودی اضافه خواهد شد) و همچنین می‌توانید بسته‌های سوال بخرید و از 30 تا 1440 سوال دریافت کنید.
نکته: با خرید بسته‌های سوال از 1 تا 1440 کد هدیه‌ی قرعه‌کشی خواهید گرفت. در ضمن با پاسخ دادن به سوال‌ها می‌توانید امتیاز بیش‌تری کسب کنید و به ازاء هر 1000 امتیاز یک کد قرعه‌کشی دیگر علاوه بر کد‌های هدیه دریافت کنید.
#برنده باش

دانلود اپلیکیشن مسابقه برنده شو Barande Show | برنامه شرکت در مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار

دانلود اپلیکیشن مسابقه برنده شو Barande Show | برنامه شرکت در مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Sourcefilio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
لیست تغییرات
  • قابلیت‌های جدید
  • - رفع ایرادهای اپلیکیشن
  • - به روز رسانی درگاه بانک
  • - تغییرات در شیوه مسابقه گروهی
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.