خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود CCSWE App Manager (SAMSUNG) 3.3.2 برنامه مدیریت گوشی سامسونگ اندروید

(CCSWE App Manager (SAMSUNG برنامه مدیریت گوشی سامسونگ اندروید

برنامه (CCSWE App Manager (SAMSUNG یک ابزار جانبی و بسیار پیشرفته ویژه گوشی های سامسونگ است که دسترسی هایی فراتر از حالت عادی را در اختیار شما قرار خواهد داد و جالب اینجاست که این برنامه هیچ نیازی به پیش زمینه ای مانند روت کردن گوشی ندارد. تنها کافیست تا دسترسی مدیریت سیستم عامل را برای آن فعال کرده و از قابلیت های پیشرفته ش برای راحتی کار خودتان بر روی گوشی سامسونگ استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که برای این کار باید تنها رام رسمی سامسونگ بر روی گوشی شما نصب شده باشد و این برنامه با رام های کاستوم و شخصی سازی شده هماهنگی نخواهد داشت.

توسط این برنامه می توانید برنامه های سیستمی را غیر فعال کنید تا منابع مصرفی مانند حافظه داخلی، رم، باتری و سی پی یو کمتر مصرف شوند. همچنین شما می توانید بدون حذف کردن برنامه ای، آیکن آن را به راحتی از روی لیست برنامه های تان مخفی کنید. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این برنامه Freeze کردن برنامه هاست تا دیگر هیچ گونه فعالیتی در پس زمینه سیستم عامل نداشته باشند. این برنامه ویژه توسط شخصی به نام Cory Charlton برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است و تا کنون بیش از 10 هزار نفر آن را بر روی گوشی های سامسونگ خودشان نصب کرده اند. از آنجایی که سیستم عامل اندروید به صورت پیشفرض این امکانات را در اختیار شما قرار نمی دهد، داشتن یک جعبه ابزار پیشرفته که بتواند این کار را به صورت دستی برای شما انجام دهد می تواند بسیار گزینه خوبی باشد.


ویژگی های نرم افزار (CCSWE App Manager (SAMSUNG :

  • غیر فعال کردن یا مخفی کردن آیکن برنامه ها بدون حذف شان
  • وارد و صادر کردن لیست برنامه ها از گوشی به حافظه خارجی
  • Freeze کردن برنامه ها

(CCSWE App Manager (SAMSUNG برنامه مدیریت گوشی سامسونگ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Cory Charlton
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.