خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Followers Assistant Pro 20.1 برنامه دستیار فالوور اینستاگرام اندروید

Followers Assistant Pro برنامه دستیار فالوور اینستاگرام اندروید

برنامه Followers Assistant Pro یک ابزار کمکی بسیار قدرتمند و پیشرفته است که آن را به تمامی کسانی که در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام حضور دارند توصیه می کنیم. همانطور که می دانید در این شبکه روزانه میلیون ها نفر فعالیت می کنند و همه آنها دائما کاربرانی را فالوو و یا آنفالوو می کنند تا در جریان جدید ترین پست ها و استوری آنها قرار بگیرند و یا از شرشان خلاص شوند. در این میان به دلیل اینکه این سیستم به شما اطلاع نمی دهد که چه کسی شما را انفالوو کرده است و یا به قدری تعداد این افراد زیاد می شوند که امکان مدیریتشان از طریق خود برنامه اینستاگرام امکان پذیر نیست، شما باید به دنیال راه چاره ای باشید.

برای حل این مشکل برنامه ای که برایتان قرار داده ایم بسیار مناسب بوده و مهم تر از آن اینکه این برنامه نسخه آنلاک شده بوده و متفاوت از تمامی اپلیکیشن های مشابه در فروشگاه گوگل پلی به شما می رود. این برنامه برای شما لیستی از کاربران را آماده می کند که تا همان تاریخ و ساعت شما را آنفالوو کرده اند و شما نیز می توانید با توجه به انتخاب هایتان آنها را به صورت کلی و تنها با یک کلیک حذف کنید و یا چندتایی را انتخاب کرده و آنفالوو شان کنید. این برنامه همچنین قادر است تا عملیات لایک کردن، فالوو و آنفالوو را به صورت خودکار و در ساعت مشخصی برای شما و بدون دخالت خودتان انجام دهد.


ویژگی های نرم افزار Followers Assistant Pro :

  • آنفالوو کردن تمامی کاربران تنها با یک کلیک
  • لیست کامل و جامع به همراه تاریخ و ساعت
  • لایک کردن، فالوو کردن و آنفالوو کردن به صورت خودکار
  • نسخه آنلاک بدون تبلیغات

Followers Assistant Pro برنامه دستیار فالوور اینستاگرام اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Followers Assistant Inc
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.