خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Followers Chief 1.5.5 برنامه مدیریت فالوور های اینستاگرام اندروید

Followers Chief برنامه مدیریت فالوور های اینستاگرام اندروید

برنامه Followers Chief یک ابزار ویژه اینترنتی برای مدیریت فالوور های شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام است که با استفاده از آن می توانید مدیریت کاملی بر روی روند فالوور های خودتان داشته باشید و آنها را به دقت تحت نظر داشته باشید و متوجه شوید که چه تعداد از آنها شما را ناخواسته آنفالوو کرده اند و یا چند تا از آنها شما را فالوو کرده اند و شما پاسخ این کار را نداده اید یا به اصطلاح بک نداده اید به آنها. همه چیز در این برنامه و رابط کاربری دقیق و کاملش که برگرفته از طراحی متریال گوگل است در دسترس شما قرار گرفته تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. همانطور که می دانید در برنامه اصلی اینستاگرام شما تنها می توانید کاربرانی که به شما درخواست فالوو داده اند یا شما را فالوو کرده اند مشاهده کنید و این درخواست را قبول یا رد کرده و آنها را فالوو کنید.

در این برنامه اما هیچ امکانی برای مشاهده کسانی که شما را آنفالوو کرده اند وجود ندارد و ممکن است هیچگاه متوجه این اتفاق نشوید. به همین خاطر لازم است که یک برنامه جانبی به این منظور بر روی گوشی خودتان نصب کنید و لازم است بدانید که سایر برنامه های مشابه در فروشگاه گوگل همگی دارای تبلیغات متعدد و محدودیت هایی بوده که ممکن است منجر به بن شما اکانت شما در اینستاگرام شوند. اما این برنامه همه چیز را به صورت خودکار و با امکان زمان بندی برای شما انجام می دهد تا از این مشکل رهایی یابید.


ویژگی های نرم افزار Followers Chief :

  • نمایش کاربرانی که شما را فالوو/آنفالوو کرده اند
  • آنفالوو کردن کاربران به صورت دسته ای
  • نمایش پست هایی که لازم است لایک شده یا کامنت گذاری شوند

Followers Chief برنامه مدیریت فالوور های اینستاگرام اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Falcon Follower
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.