خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Copy – Text On Screen pro 2.4.3 برنامه کپی کردن پیام های نمایش داده شده اندروید

Copy – Text On Screen pro برنامه کپی کردن پیام های نمایش داده شده اندروید

با استفاده از برنامه Copy Text On Screen pro می توانید به آسانی متن های طولانی را که به شما نمایش داده می شوند را کپی کنید و از آن ها استفاده کنید. یکی از ویژگی های مهم و پر استفاده این برنامه، قابلیت کپی متن از روی تصویر می باشد. این برنامه که این بار در اندرویدینا قرار داده ایم، از نود و دو زبان مختلف پشتیبانی می کند که فارسی یکی از این زبان ها است. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به خاطر مسائلی اجازه کپی کردن متون را به کاربران نمی دهند، اما شما با استفاده از این برنامه می توانید متون داخل این برنامه ها را کپی کنید و از آن ها استفاده نمایید. تکنولوژی به کار گرفته شده در این اپلیکیشن کاربردی اندروید، OCR نام دارد که با دقت بالای نود و پنج تا صد در صد از متن ها را با زبان های مختلف تشخیص و سپس در اختیار شما قرار می دهد.

این برنامه توسط شرکت Rishi Apps برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و ظرف مدت کوتاهی طرفداران بسیاری جذب کرد. البته این برنامه نسبت به فونت ها حساس می باشد و توصیه می شود برای کار با آن از فونت های خواناتر و بزرگ تر استفاده نمایید. برای استفاده از این برنامه کافی است تا روی متن مورد نظر یک لمس طولانی کنید تا بتوانید هر قسمت از نوشته را به دلخواه خود کپی کنید. هم اکنون می توانید این اپلیکیشن مفید و کار آمد را از اندرویدینا به صورت رایگان دریافت کنید.


ویژگی های نرم افزار Copy – Text On Screen pro :

  • پشتیبانی از زبان های بسیار
  • استخراج متن از تصویر
  • گپی متن در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک
  • قابلیت اسکن رایگان تا ۱۰۰۰ عدد

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Rishi Apps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.