خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Speech to Text : Voice Notes & Voice Typing App 1.6 نرم افزار حرفه ای تبدیل گفتار به متن اندروید

Speech to Text : Voice Notes & Voice Typing App نرم افزار حرفه ای تبدیل گفتار به متن اندروید

Speech to Text : Voice Notes & Voice Typing App یک برنامه اندرویدی بهره وری بسیار کاربردی و عالی است که توسط Learning Easy ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود لذت ببرید!

Speech to Text : Voice Notes & Voice Typing App یک برنامه تلفن همراه پویا برای کاربرانی است که مرتباً از تایپ تلفن همراه استفاده می کنند و یا باید یادداشت های مربوط به یک سخنرانی را یادداشت کنند.

این برنامه به سرعت صدای شما را به متن تبدیل می کند. از طریق این برنامه کم حجم و ساده می توانید از امکان تبدیل مکالمه صوتی طولانی به نت یا متن استفاده کنید. این برنامه تشخیص صوتی برای تشخیص و تبدیل سریع آن به فرم متن کارآمد است.

در برنامه Speech to Text : Voice Notes & Voice Typing App ، بسیاری از ویژگی ها و گزینه های قابل توجه وجود دارد. ویژگی های اصلی به شرح زیر است.


ویژگی های Speech to Text : Voice Notes & Voice Typing App :

  • با کمک Speech to Text : Voice Notes & Voice Typing App شما به هر زبان دنیا صحبت کنید این برنامه صدای شما را به متن یا فرم یادداشت ها تبدیل می کند. بنابراین با استفاده از این برنامه می توانید پیام صوتی خود را به هر زبان دنیا تبدیل کنید.
  • تبدیل گفتار به متن ویژگی اصلی این برنامه است. شما فقط کلمه یا جمله خود را صحبت می کنید ، صدای شما را به فرم متن تبدیل می کند. این برنامه برای استفاده متخصصان می تواند مفید باشد. Speech to Text : Voice Notes & Voice Typing App تمام متن صوتی شما را به فرم متن نوشتار تبدیل می کند و شما می توانید در هر کجا که می خواهید از آن استفاده کنید.
  • متن به گفتار یکی دیگر از ویژگیهای مهم این برنامه است. این برنامه به شما امکان می دهد تا تمام متون یا یادداشت های خود را به فرم صوتی تبدیل کنید. علاوه بر آن ، می توانید متن دیکته شده خود را بچسبانید و آن را به فرم صوتی تبدیل کنید.
  • گفتار به متن: تایپ صوت برای افرادی که در استفاده گسترده از گپ زدن در تلفن همراه عادت دارند ، می تواند بسیار مفید باشد. اگر چنین کاری انجام می دهید ، نیازی به نگرانی نیست. فقط این برنامه را بارگیری کرده و وقت گرانبهای خود را ذخیره کنید.

با نصب این برنامه گفتار به متن ، می توانید متون یا یادداشت های خود را با دوستان خود یا برای استفاده حرفه ای دیگر به اشتراک بگذارید. می توانید یادداشت های خود را از طریق مسنجر ، برنامه فیس بوم، واتس آپ، توییتر، وایبر و ایمیل و غیره به اشتراک بگذارید.

 

 

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

Speech to Text

نرم افزار تبدیل گفتار به متن Speech to Text اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Learning Easy
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.