خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Drops: Language learning – learn 35 languages! v34.88 نرم افزار آموزش 35 زبان مختلف اندروید

Drops: Language learning – learn 35 languages نرم فزار آموزش 35 زبان مختلف اندروید

 

!Drops: Language learning – learn 35 languages یک برنامه آموزشی حرفه ای، با آموزش 35 زبان مختلف است که توسط Language Drops ساخته شده است و شما می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود لذت ببرید!

با نرم افزار Drops، واژگان مفید از طریق تصاویر مینیمالیستی زرق و برق دار و میکرو بازی های سریع قدم در حافظه شما می گذارند.
قسمت جالب برنامه چیست؟ فقط 5 دقیقه در روز طول می کشد. در حقیقت این تمام وقت لازم برای شما است!

“عناصر کلی طراحی و بازی سازی، نرم افزار Drops را به یکی از منحصر به فرد ترین برنامه های یادگیری زبان که تاکنون امتحان کرده ام تبدیل کرده است.” – CNET

کلید واژه های اساسی 35 زبان را ببینید!

سنگ بنای قطره: یادگیری کلمات با این نرم افزار 100٪ بصری هستند: ما از تصاویر استفاده می کنیم تا مستقیماً معنی را به آن متصل کنیم – نه به زبان مادری شما! واسطه ای سریعتر ، بهتر و سرگرم کننده تر در یادگیری 35 زبان در دنیا وجود ندارد!
محدودیت جلسه 5 دقیقه ای: محدود کردن زمان یادگیری ممکن است خلاف واقع باشد اما Drops را بسیار اعتیاد آور می کند، که وقتی در مورد یادگیری زبان صحبت می کنیم چیز بدی نیست. مانع ورود وجود ندارد. هیچ بهانه ای فایده ندارد: شما همیشه 5 دقیقه وقت دارید!
 تمرین بدون دردسر: ما یک نگاه خوب به این موضوع انداختیم که چرا بازی ها آنقدر سرگرم کننده و اعتیاد آور هستند و جوهر را به Drops تزریق می کنیم تا برنامه ای بسازیم که کاملاً غوطه ور باشد اما در این حالت شما وقت خود را تلف نمی کنید بلکه می توانید یک سرمایه با ارزش را ایجاد کنید: دانش یک زبان جدید!

 تمرکز واژگان: بدون دستور زبان ، فقط کلمات و اصطلاحات دارای ارزش عملی بالا وجود دارند. قطره ها روی یک چیز تمرکز دارند و این کار را به خوبی انجام می دهند. قطره همچنین دوره های “الفبا” را برای مبتدیان آموزش می دهد.
 عادت یادگیری: قطره می خواهد شما را به یک معتاد به یادگیری زبان تبدیل کند. مهم نیست که ابزار یادگیری شما چقدر مؤثر است ، اگر روزانه از آن استفاده نمی کنید ، بی فایده است. قطره ذهن شما را فریب می دهد و شما بهتر از آن خواهید بود!

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

نرم افزار یادگیری زبان

نرم افزار آموزش 35 زبان مختلف Drops اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Language Drops
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.