خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Age of Z Origins 1.2.93 بازی عصر منشا زامبی ها اندروید

Age of Z Origins بازی عصر منشا زامبی ها اندروید

 

Age of Z Origins یک بازی اندرویدی آنلاین در سبک استراتژی است که توسط Camel Games Limited ساخته شده است و می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کرده و از آن لذت ببرید!

در بازی Age of Z Origins این عنوان استراتژی MMO زامبی ها را بکشید ، اتحاد ایجاد کنید و تمدن بشری را از لبه نابودی بازگردانید!

آخرالزمان زامبی انسانیت را به دوران تاریکی انداخته است. اکنون شما تنها امید نور در تاریکی هستید. زنده ماندن با بالا بردن ارتش عظیم ماشین آلات ، مواد منفجره و سربازان انسان ممکن است. با کشتن انبارهای زامبی ، بازسازی شهر خود ، نجات پناهندگان و به ارمغان آوردن رفاه جدید جهانی ، تمدن را احیا کنید. با ایجاد اتحاد با فرماندهان دیگر از سراسر جهان ، درهم شکستن رقبای خود و تصرف پایتخت ، موفق شوید تا بتوانید عصر جدید بشریت را رهبری کنید!

 

زنده ماندن
– استخدام ، نوآوری و کشتن! ارتشهای عظیمی از نیروهای انسانی ، مسلسل های قاتل و توپ های لیزری با تکنولوژی بالا بسازید.
– قهرمانان روز را برنده می شوند! برای هدایت ارتش خود شخصیت های منحصر به فردی را استخدام کنید ، از جمله یک جاسوس بین المللی سکسی ، یک دانشمند دیوانه ، یک کلانتر محترم و موارد دیگر!

 

– با بسیاری از چهره های مرگ مبارزه کنید! زامبی های جهش یافته ، خرس های زامبی ، مادران مرگ و دیگر موجودات وحشتناک مرده در انتظار چالش شما هستند.

– توپوگرافی واقعی! شما باید راهپیمایی کنید و از نظر راهبردی به سمت بالا ، پایین و اطراف یک نقشه سه بعدی واقعی از دریاچه ها و کوه ها حرکت کنید! مسیر درست تفاوت بین مرگ و زندگی است!

 

احیا
– انبارهای زامبی ها را پاک کنید! بلوک شهر خود را به صورت بلوک ، بازسازی بیمارستان ها ، مسکن و زمین های کشاورزی در کنار مراکز فناوری و سلاح!
– تلاش برای غارت و نجات پناهندگان برای افزایش رفاه و حفظ شهر شما در حال رشد!
– تغییر نقشه جهان را در جلوی چشم خود تماشا کنید! شما مراحل جدید شکوفایی را برای دنیایی پیشرفته تر ، پاداش های بزرگتر و گیم پلی جدید باز می کنید!

 

پیشرفت کنید
– سرعت ، خرد کردن و تسلط! اتحاد شما نقشه را با نبردهای زمان واقعی صدها بازیکن که به صورت یکجا راهپیمایی و همگرا می شوند ، اداره می کند!
-با بازیکنان دنیای واقعی در سراسر جهان ، از طریق دیپلماسی یا خنجر و فریب اتحادهای عظیمی ایجاد کنید. تهدید زامبی تازه شروع کار است!
– جنگهای گسترده طایفه ای برای زمین ، منابع و فناوری. فقط یک اتحاد می تواند پایتخت را انتخاب کرده و رئیس جمهور را انتخاب کند!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
Age of Z Origins

دانلود بازی Age of Z Origins – بازی استراتژی آنلاین عصر زامبی ها اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Camel Games Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.