خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود BLOCKPOST Mobile v1.25F4 بازی بلوک پست اندروید

BLOCKPOST Mobile بازی بلوک پست اندروید

 

BLOCKPOST Mobile یک بازی اکشن آنلاین و مکانی فوق‌العاده برای شورش با دوستان یا انجام فعالیت‌های سریع خواهد بود. جنبه های گیم پلی برجسته بازی نوید سرگرمی بی حد و حصر را می دهد.

بازی های اکشن تیراندازی فعلی اغلب عناصر جدی زیادی را برای ایجاد فضای جدیدی برای مسابقه به کار می برند. بازی BLOCKPOST Mobile این را مستقیماً در گیم‌پلی و پیشرفت‌های خود نشان می‌دهد، جایی که همه باید با هم تیمی‌های خود هماهنگ شوند و تاکتیک‌های مؤثری را برای دستیابی به پیروزی قاطع اجرا کنند. علاوه بر این، بسیاری از عناصر اکشن بلادرنگ را در گیم پلی اصلی به روز می کند تا تجربه مردم را با این سبک متنوع کند.

گیم پلی اکشن تاکتیکی شدید

بازی BLOCKPOST Mobile به دلیل عنصر جدی و تاکتیکی آن در شرایط یا سرعت های مختلف کاملاً با اکثر بازی های اکشن دیگر متفاوت است. این باعث می شود سرعت هر مسابقه متفاوت باشد، گاهی اوقات پرتنش و ترسناک، اما گاهی اوقات خنده دار و سرگرم کننده. بسته به مهارت هر بازیکن، عظمت هر مسابقه پتانسیل های زیادی دارد و احتمالات غیرمنتظره می تواند از هیچ اتفاقی بیفتد.

کنترل های معتبر و همه جانبه

اگرچه بازی دارای گرافیک مکعبی شکل است، اما همه چیز در هر عنصر عالی است. حتی هیت باکس هر کاراکتری پیکسل کامل است. به همین دلیل، مکانیک های کنترلی و عناصر تاکتیکی بازی به سطح بعدی آورده می شوند و همه می توانند کارهای هیجان انگیز زیادی را در هر مسابقه انجام دهند. خوشبختانه، سیستم کنترل نیز کاملاً بهینه شده است تا بهترین تجربه را در بسیاری از موارد یا شرایط به همه ارائه دهد.

حالت های مختلف بازی برای سرگرمی بیشتر

انواع حالت‌های بازی نیز به بای BLOCKPOST Mobile اضافه شده‌اند که گیم‌پلی را برای همه جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند. هر حالت بازی کل مکانیک یا تعامل افراد را تغییر می دهد و باعث می شود قوانین یا چیزها به طور چشمگیری تغییر کنند. به همین دلیل، سرعت یا احساس همه افراد در هر حالت متفاوت است، حتی اگر بسیاری از جوایز یا محتوای اضافی فقط در حالت‌های بازی خاص ظاهر شوند.

تجهیزات و سیستم آرسنال شگفت انگیز

علاوه بر حالت های بازی، سیستم اسلحه آن نیز پر جنب و جوش و پر از محتوا است تا همه بتوانند سبک مبارزه خود را کشف یا تغییر دهند. دارای انواع سلاح های منحصر به فرد با هر عملکرد استثنایی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا از هر میدان جنگ با دوستان خود نهایت لذت را ببرند. برجسته ترین ویژگی لوازم جانبی موجود است که به شما امکان می دهد عملکرد را افزایش دهید یا ظاهر تقریباً هر سلاحی را برای یک تجربه گیم پلی گسترده تغییر دهید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
BLOCKPOST Mobile مود

دانلود بازی BLOCKPOST Mobile مود شده – بازی بلاک پست موبایل اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Skullcap Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.