خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود MegaBots Battle Arena v3.76 بازی نبرد ربات ها اندروید

MegaBots Battle Arena بازی نبرد ربات ها اندروید

 

MegaBots Battle Arena نبرد وحشتناکی را که بین محصولات رباتیک خلاقانه ایجاد شده توسط شما و رقبای شما رخ می دهد، شبیه سازی می کند.
MegaBots Battle Arena به بازیکنان این امکان را می دهد تا از ابزارهای لازم برای ایجاد ربات عالی در نبرد با دشمن استفاده کنند. این نبرد تن به تن است که در آن بازیکن وظیفه شکست دادن ربات حریف را انجام می دهد. مواد جالب بسیاری برای ایجاد ربات های قدرتمند در اختیار شما قرار می گیرد. نبردهایی که شروع می شود به شما کمک می کند تا دوام ربات را تعیین کنید و به لیست قهرمانان جدید اضافه کنید. دنیای ربات‌ها بر تمام کارهای انسان تسلط خواهد یافت.

تغییرات در نسخه به روز شده را کشف کنید

نسخه به روز شده بازی MegaBots Battle Arena رفع اشکال اولیه را در نسخه قدیمی پیاده سازی کرده است. برای پیوند دادن محتوای حساب در Google play، همه مشکلات حل شده است. علاوه بر این، زمان مالکیت این بازی برای بازیکنان نیز کوتاه شده است. در طول تجربه، دستاوردهای Orca هنگام ضبط توانایی بازیکن با مشکلاتی مواجه شدند. آن و اشکال دوست یابی به زودی با محتوای هیجان انگیز تر برطرف شد. رابط کاربری و صفحه کلید کنترلی شما ارتقای جدیدی دریافت کرده است.

رباتی را که می خواهید از اقلام بسازید

اتاق ها در بازی MegaBots Battle Arena برای مونتاژ و ساخت ربات ها ساخته شده اند. با بیش از 100 نوع قطعه پازل، سلاح و تجهیزات مورد نیاز، بازیکنان به زودی یک ربات کامل خواهند ساخت. در هر نبرد یک بار قادر خواهید بود این کار را انجام دهید. از این طرح‌های خلاقانه، انسان‌ها می‌توانند انواع مختلفی از ربات‌ها را با منابع انرژی خود داشته باشند. فرآیند آشنایی با کار مکانیکی باعث ایجاد تجربه های فراوانی برای تجربه بعدی می شود. هر ربات دستگیر شده و به صورت مجموعه ای از قهرمانان برای شما ساخته می شود.

تلاش های کامل در مسابقات رودررو

نبرد در بازی MegaBots Battle Arena با حضور دو بازیکن آغاز می شود. این مسابقه ظرفیت مونتاژ ربات شما را تقسیم می کند و قدرت اعضای ایجاد شده را با هم مقایسه می کند. با 23 سطح قدرت، بازیکنان به نوبت بر چالش ها پیروز می شوند تا به عنوان بهترین منبع قدرت شناخته شوند. این مسابقات با علاقه میلیون ها بازیکن در سراسر جهان است. شما می توانید با هر دشمنی روبرو شوید هر ماموریت زمانی حل می شود که بازیکن برنده شود. شما همچنین به زودی نیازهای انرژی رباتی را که در حال کنترل هستید برآورده می کنید.

 

بازی MegaBots Battle Arena با پول بی نهایت

دانلود بازی MegaBots Battle Arena مود شده – بازی مگا باتس بتل آرنا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Sia Ding Shen
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.