خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dr. Panda Town v22.1.6 بازی شهر دکتر پاندا اندروید

Dr. Panda Town بازی شهر دکتر پاندا اندروید

 

Dr. Panda Town یک بازی آموزشی برای کودکان به عنوان صاحب یک دنیای عروسک زیبا است که در آن بازیکنان می توانند هر کاری که دوست دارند برای کشف و ارضای کنجکاوی خود انجام دهند. آن‌ها وقت خود را صرف کشف اتفاقاتی می‌کنند که در یک منطقه خاص ممکن است اتفاق بیفتد، و این عنوان به آن‌ها مناطق زیادی می‌دهد تا از آن عبور کنند. بنابراین هر سایت یک تجربه جدید شبیه به دنیای واقعی با فعالیت هایی ارائه می دهد که در صورت درخواست شما می توانند انجام شوند.

 

بازی های جدید را در موزه خالی از سکنه کشف کنید

دنیای بازی Dr. Panda Town گسترش یافته است و یک سفر هیجان انگیز را برای بازیکنان ارائه می دهد. به طور خاص، یک مکان جدید به تازگی اضافه شده است: موزه خالی از سکنه، که هیجان را در کاوش به ارمغان می آورد اما هنوز هم عناصر مرموز و ترسناکی شبیه به نام خود دارد. علاوه بر این، بازیکنان می توانند بسیاری از کارها را در این بازی آزادانه انجام دهند، مانند مناطق باستانی یا یافتن دایناسورها. مطمئنا این یک سفر جدید خواهد بود که نمی توانید آن را از دست بدهید.

فعالیت هایی را که دوست دارید تجربه کنید

تجربه ای که در بازی شهر دکتر پاندا پیدا می کنید با گرافیک های زیبا کاملا رایگان خواهد بود. در این بازی برای کنترل مشکل زیادی نخواهید داشت. به طور خاص، این دنیای عروسک‌هایی است که می‌توانید در تجربه‌ای که می‌توانید شخصیت‌ها را کنترل کنید تا به طور کامل آزادی عمل را پیدا کنید. البته تمام فعالیت های بازی کاملاً حول محور زندگی انسان می چرخد، مانند زندگی خانوادگی، پاتوق ها و بسیاری از فعالیت های دیگر.

شما می توانید در بازی Dr. Panda Town به طور کامل هر عنصری را در محیط بازی لمس کنید و همه آنها دارای افکت های متناظری هستند مانند اینکه می توانید اجاق گاز را باز کنید و ظرفی بپزید تا رنگ غذا تغییر کند. بنابراین می توانید یک شخصیت را از یک مکان به مکان دیگر بکشید تا کاری را انجام دهید که می خواهید بدانید. به همین دلیل است که این بازی دارای جذابیت خاصی است زیرا دارای امکانات زیادی است که می توان ایجاد کرد. این احتمالات از مکان ها، شخصیت ها و اشیاء درون آن ها می آید.

تنوع در محیط ها و شخصیت ها

یک نکته جالب زمانی که دکتر پاندا تاون را تجربه می کنید این است که برای کشف تمام چیزهایی که در آن محیط موجود است وقت صرف می کنید. یک محیط دارای ویژگی های متفاوتی شبیه به دنیای واقعی خواهد بود. بنابراین می‌توانید خانه‌ای با طبقات دیگر، کنار دریاچه‌ای با فعالیت‌های سرگرم‌کننده و محوطه موزه خالی از سکنه تازه افتتاح شده پیدا کنید. مطمئناً می‌توانید فعالیت‌هایی را که می‌خواهید ایجاد کنید، و اگرچه شخصیت نمی‌تواند حرکت کند، برخی از فعالیت‌ها هنوز هم ممکن است رخ دهند. امیدواریم از بازی دکتر پاندا لذت ببرید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Dr. Panda Town پول بی نهایت

دانلود بازی Dr. Panda Town – بازی دکتر پاندا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Dr. Panda
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.