خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Hamsters v1.94 بازی همستر ها اندروید

Hamsters بازی همستر ها اندروید

 

Hamsters یک بازی اکشن آنلاین با میدان نبرد خنده دار با گیم پلی عجیب و غریب است تا بازیکنان را در گرمای جنگ بی پایان غوطه ور کند و به آنها اجازه می دهد تا سلاح های جذابی برای دفع هیولاهای عظیم با عقل و جرات خود طراحی کنند.

بازی Hamsters یک بازی مبارزه ای استراتژیک سرگرم کننده و هیجان انگیز است که به بازیکنان اجازه می دهد از همسترهای شایان ستایش برای مبارزه با انواع مختلف دشمنان استفاده کنند. آنها همچنین می توانند آزادانه تجهیزات و سلاح های مختلفی را طراحی کنند و کارهای مسخره زیادی را برای جالب ترین نبردها و نتایج هنگام مبارزه با چندین موجود انجام دهند. علاوه بر این، پیشرفت یا چالش‌های خارق‌العاده برای همه تجربه‌های جدیدی خواهد بود و همیشه شرایطی را ایجاد می‌کند که همه با جهان طنز اکتشافاتی داشته باشند.

 

ویژگی های بازی Hamsters: PVP Fight for Freedom

شروع یک جنگ بی پایان با موجودات عجیب و غریب و نفرت انگیز

حرفه بازیکن در همستر عمدتاً حول نبردهای شدید و شلوغ با موجودات جهش یافته خاص با توانایی های چشمگیر بسیاری می چرخد. کل گیم پلی بازی نیز به صورت مبارزه ای توسعه یافته است، اما بازیکن می تواند از سلاح های مختلف برای تنوع بخشیدن به سبک مبارزه منحصر به فرد استفاده کند. بر اساس پتانسیل و اسرار نبرد، بازیکنان ایده های جذاب تری برای مبارزه و نابودی دشمنان بی شماری به شیک ترین و با طراوت خواهند داشت.

کنترل های صاف برای مانورهای نبرد سریع

از آنجایی که گیم پلی بازی Hamsters: PVP Fight for Freedom به سبک مبارزه ای طراحی شده است، سیستم کنترل در بازی نیز تا حدی ساده شده است تا تجربه همه بازیکنان روان و پایدار باشد. نکته جذاب این است که بازیکنان می توانند بسیاری از اقدامات را با هم پیوند دهند و قوی ترین ترکیب ها را برای نابود کردن همه دشمنان در عرصه یا بیشتر ایجاد کنند. در آینده، تنوع تجهیزات سبک کنترل همه را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود سرعت مبارزه و سرگرمی همه به شکلی طنز به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

 

کلاس های شخصیت های مختلف برای بازی و کشف توانایی های آنها

تنوع شخصیت‌ها در بازی Hamster نیز افزودنی لذت‌بخش به این گیم‌پلی است که سلیقه یا خلق و خوی بازیکن را از طریق هر سبک شخصیت متمایز تغییر می‌دهد. هر کدام از آنها سبک‌ها و روش‌های مبارزه خود را برای استفاده از محیط یا بیشتر برای نشان دادن عناصری دارند که کمتر انتظارش را دارند. جالب‌ترین چیز سیستم توسعه شخصیت در طول گیم‌پلی است و بازیکنان می‌توانند آن تغییرات را سفارشی کنند یا با آن تطبیق دهند تا با طراوت‌ترین و هیجان‌انگیزترین تجربه مبارزه را تجربه کنند.

کمپین های منحصر به فرد با پاداش ها و پتانسیل های فوق العاده

کمپین‌های منحصربه‌فرد توسعه‌های هیجان‌انگیزی از حرفه اصلی بازیکن در بازی Hamsters هستند زیرا محتوای آنها غنی است و دائماً در حال تغییر است. اهداف یا دشمنان نیز موفق تر و فراوان تر می شوند تا به جای پیروی از قوانین اولیه، روحیه جنگندگی همه را به ارتفاعات جدیدی برانگیزند. علاوه بر این، حالت‌های بازی جدید نیز یک تجربه جدید برای همه است که با پاداش‌های سخاوتمندانه زیادی برای ایجاد انگیزه شدید برای بازیکنان همراه است.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Hamsters - بزی همسترها

دانلود بازی Hamsters – بازی همسترها اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SIA BFA
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.