خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Drivers Jobs Online Simulator v0.69 بازی مشاغل رانندگان اندروید

Drivers Jobs Online Simulator بازی مشاغل رانندگان اندروید

 

Drivers Jobs Online Simulator از سفر شما در تمام جاده ها پشتیبانی می کند و ماشین هایی با بهترین کیفیت ارائه می دهد. مکان هایی که از آنها عبور می کنید در نقشه کلی ارائه می شوند.

بازی Drivers Jobs Online Simulator ماموریت های رانندگی جالبی را ایجاد می کند که در آن باید ایمنی را تضمین کنید و وظایف حرکتی خود را تکمیل کنید. این سفرها به بازیکنان تجربه بیشتری در هنگام سفر در مکان ها و مسیرهای مختلف می دهد. به عنوان یک راننده، می توانید مسیریابی کنید و مسیرها را تغییر دهید. تمام وسایل نقلیه استفاده شده در بازی مواردی هستند که برای استفاده باید قفل آن ها را باز کنید. به بازیکنان پیشنهادات عالی برای سواری ارائه می‌شود و تضمین می‌شود که همه چیز راحت‌تر پیش برود.

 

دنیای وسایل نقلیه را کاوش کنید

مدل های حمل و نقل آشنا در بازی Drivers Jobs Online Simulator در قالب یک مجموعه معرفی می شود. بازیکنان می توانند تعداد قابل توجهی وسیله نقلیه داشته باشند و آنها را در مجموعه خود ذخیره کنند. اتصال به رسانه از طریق کنترلر مجازی که بر روی صفحه ظاهر می شود انجام می شود. کل حرکت در منظر اول و سوم شخص مشاهده می شود و با هم به صورت پویا تغییر می کنند. دنیای حمل و نقل موانع بیشتری خواهد داشت که به عنوان چالش ظاهر می شوند. جاده ها با کیفیت تصویر سه بعدی دوباره رندر می شوند که باعث می شود احساس واقعی تری داشته باشید.

یک راننده حرفه ای شوید

مسیری که در آن وظیفه حرکت را انجام خواهید داد در Drivers Jobs Online Simulator به عنوان یک مسیر مشخص می شود. این سیستم دستورالعمل های مربوط به این مسیر را ارائه می دهد و شما می توانید از آنها برای راحت تر کردن روند استفاده کنید. هر سفارش برای اجرا برنامه ریزی می شود. نقشه در گوشه صفحه، مسیر صحیحی را که باید طی کنید را نشان می دهد. زمانی سفر شما ایمن خواهد بود که بهترین کنترل را بر وسیله نقلیه انتخابی داشته باشید. ما به بازیکنان این امکان را می‌دهیم که آزادانه وسیله نقلیه را برای مقابله با چالش انتخاب کنند.

سفر را در گالری سفر ثبت کنید

هر سفر یک تجربه عالی برای شما در بازی Drivers Jobs Online Simulator است. به همین دلیل، این سیستم صحنه های فوق العاده ای ساخته است که مسیر شما را در بازی نشان می دهد. تصاویر وسیله نقلیه و فیلم هایی در مورد نحوه رسیدگی به مشکلات در حین حرکت در ویدیوی ترکیبی گنجانده خواهد شد. زمانی که سفارش در پایان سفر تکمیل شد، برای بازیکنان مناسب خواهند بود تا از آن لذت ببرند، و شما می توانید کار روز خود را به پایان برسانید. یک مجموعه سفر درست در بازی ساخته خواهد شد تا به این فعالیت خدمت کند.

در رده بندی دستاوردها پیشتاز باشید

بازی Drivers Jobs Online Simulator به کاربران اجازه می دهد تا سفر خود را به عنوان یک راننده انجام دهند و توانایی کنترل انواع مختلف وسایل نقلیه را نشان می دهد. ماشین ها و کامیون های با اندازه های مختلف به نوبه خود در حین حرکت شما استفاده خواهند شد. هر سفر ماموریت شما به یک مکان جدید، تجربه مسیرهای جدید و غلبه بر تمام چالش های پیش رو است. بازیکنان می توانند مجموعه خود را بسازند، جایی که ماشین های متعلق به خود را در آن ذخیره می کنید یا به روشی ساده تر آنها را ارتقا دهید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Drivers Jobs Online Simulator مود

دانلود بازی Drivers Jobs Online Simulator – بازی شبیه ساز آنلاین مشاغل رانندگان اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Dynamic Games Ltda
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (2 دیدگاه)
علی 2 خرداد 1402 پاسخ

سلام خوبی

آریان 21 فروردین 1402 پاسخ

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 😘