خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Game Booster 4x Faster v1.9.2 برنامه تقویت کننده سرعت بازی اندروید

Game Booster 4x Faster برنامه تقویت کننده سرعت بازی اندروید

 

Game Booster 4x Faster برنامه ای است که به بهبود عملکرد دستگاه در هنگام اجرای هر بازی کمک می کند. بسیاری از عناصر را می توان به صورت خودکار و دستی با انتخاب گسترده تری در بازی تنظیم کرد.

Game Booster 4x Faster به شما کمک می کند تا بهترین تجربه بازی را از طریق تنظیمات انجام شده داشته باشید. این تنظیمات باید قبل از شروع بازی انجام شود تا پشتیبانی ها به درستی کار کنند. علاوه بر این، می‌توانید انتخاب‌های بیشتری در رزولوشن، FPS یا کیفیت گرافیکی در جهت کاهش یا افزایش برای تجربه مناسب‌تر داشته باشید.

پشتیبانی از بازی پایدار

اگر در تجربه برخی از بازی ها به دلیل بالا نبودن عملکرد دستگاه مشکل دارید، انتخاب مناسب برای شما Game Booster 4x است. این برنامه راه حل های مناسبی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تنها با چند تنظیم ساده، یک تجربه سرگرمی لذت بخش و پایدار داشته باشید. در عین حال، عناصر زیادی وجود دارد که با یک برنامه قابل تنظیم هستند و به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

بازی‌ای را که می‌خواهید بهینه‌سازی کنید، انتخاب کنید

پس از دسترسی به نرم افزار Game Booster 4x Faster یک رابط ساده خواهید دید و باید علامت مثبت را روی صفحه فشار دهید. بسیاری از برنامه ها و بازی ها بلافاصله برای شما ظاهر می شوند و به شما امکان می دهند بهینه سازی را فعال یا غیرفعال کنید. هنگامی که فرآیند انتخاب به پایان رسید، فقط باید روی بازی مورد نظر خود ضربه بزنید و تعداد مناسبی از ویژگی ها در آن گنجانده می شود و فقط باید بازی را تجربه کنید تا تغییر را پیدا کنید.

با سهولت تنظیمات را انجام دهید

یک نکته عالی وقتی که برنامه Game Booster را تجربه می کنید این است که وقتی عناصری وجود داشته باشند که به طور خودکار تنظیم و به صورت دستی تنظیم شوند، تنظیم کامل آسان تر می شود. همچنین، یک نکته قابل توجه قبل از انجام یک بازی خاص این است که ابتدا باید از برنامه برای انجام برخی تنظیمات استفاده کنید و اگر چیزی تغییر نکرد، می توانید بازی مورد علاقه خود را باز کنید. زمانی قابل درک است که این ویژگی را فقط پس از تنظیم اعمال کنید.

 

 

Game Booster 4x Faster اندروید

دانلود Game Booster 4x Faster – برنامه تقویت کننده سرعت بازی برای اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: G19 Mobile
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.