خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

باز کردن قفل گوشی با Unlock With WiFi 2.4.11

وقتی که در خانه خود هستید قاعدتا دلیلی برای نگرانی در مورد گم کردن و یا به سرقت رفتن گوشی خود ندارید، پس دلیل آنچنانی نیز برای وارد کردن رمز قفل گوشی خود  در صورتی که چیز خاصی در آن مخفی نکرده اید نداردی! برنامه Unlock With WiFi این امکان را به شما میدهد تا قفل گوشیتان را در زمانی که به  WiFi خانه خود متصل هستید باز و هنگامی که به آن متصل نیستید بحالت عادی برگردد.این برنامه میتواند برای افرادی که دائم در حال استفاده از گوشی خود در خانه هستند بسیار مفید و کاربردی باشد.

و نگران نکات امنیتی  Unlock With WiFi  نباشید که برای مثال اگر همسایه شما گوشی شما را دزدید به آسانی میتواند آن را باز کند چوندر رنج  وای فای شما قرار دارد !!!  برای اولین اتصال شما همیشه باید گوشی را باز کنید و پس از آن است که گوشی شما بصورت خودکار به تابعیت از اتصال شما به WiFi  خانه شما باز میماند.

و همچنین شما میتوانید یک سری از تنظیمات را نیز به برنامه بدهید تا در هنگام ترک یا رسیدن به خانه بصورت خودکار انجام شوند ، مثل روشن یا خاموش کردن : بلوتوث ، وای فای ، همگام سازی.

نکته : برای پاک کردن برنامه حتما برنامه را از داخل خود برنامه پاک کنید. ( به عکس سوم از اسکرین شات ها دقت کنید. )

.
اسکرین شات‌ها
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
محسن 27 آذر 1392 پاسخ

باسلام
برنامه‌ی Unlock With WiFi را نصب کردم . رمز خواست و دو بار رمز 4 رقمی را انجام دادم. اما وقتی صفحه قفل شده با هیچ رمزی باز نمی‌شود.
خواهشمند است راهنمایی فرمایید.