خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Parallel Space -Multi Accounts 4.0.9045 ساخت چند اکانت در اندروید

Parallel Space – Multiple accounts & Two face |ساخت چندین اکانت در اندروید

Parallel Space -Multi Accounts نرم افزاری حرفه ای همانند Clonar App PRO و App Cloner برای ساخت چندین حساب برای نرم افزار های مختلف در اندروید می باشد که توسط LBE Tech منتشر شده است . این نرم افزار کاربردی در گوگل پلی بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را به دست بیاورد . با استفاده از این نرم افزار می توانید در نرم افزار های مختلف چندین اکانت بسازید . آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دلیل موقعیت شغلی خود مجبور به استفاده از شبکه های اجتماعی هستید اما نمیخواهید مسائلی کاری را با زندگی شخصی مرتبط کنید و مجبورید که دو تا گوشی داشته باشید؟ دیگر نیازی نیست! با استفاده از Parallel Space-Multi Accounts به راحتی می توانید در اسمارتفون خود چندین حساب کاربری برای نرم افزار های مختلف بسازید و آن ها را مدیریت کنید .

همچنین این نرم افزار امکان شخصی سازی بالایی دارد و شما می توانید با استفاده از تم ها مختلف رابط کاربری این نرم افزار را به سلیقه خود تغییر دهید . یکی از مهم ترین مسائل در مورد شبکه های اجتماعی امنیت می باشد که این نرم افزار با داشتن امنیت بالا خیال شما را از این بابت راحت می کند . این نسخه از نرم افزار نسخه Full و بدون تبلیغات می باشد که ما برای شما کاربران عزیز اندرویدینا به صورت رایگان قرار داده ایم .

ویژگی های Parallel Space-Multi Accounts:

امکان ساخت چندین حساب کاربری و مدیریت همزمان آن ها

امنیت بسیار بالای نرم افزار در حفظ حریم شخصی کاربر

قابلیت شخصی سازی با استفاده از تم های زیبا و جذاب

جا به جایی سریع بین اکانت ها

Parallel Space

Parallel Space-Multi Accounts

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: LBE Tech
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.