خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود DripArt Photo Editor: Photo Collage & Drip Effect 1.3.0 برنامه حرفه ای ویرایش عکس دریپ آرت اندروید

DripArt Photo Editor: Photo Collage & Drip Effect برنامه حرفه ای ویرایش عکس دریپ آرت اندروید

DripArt Photo Editor: Photo Collage & Drip Effect یک برنامه اندرویدی عکاسی پرکاربرد و حرفه ای است که توسط Lyrebird Studio ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

DripArt بهترین ویرایشگر عکس رایگان است. با جلوه قطره ای جالب ، دوربین ، سازنده کلاژ و ابزار ویرایش برای مواجهه با تصاویر سلفی ارائه می شود. این ویرایشگر عکس درخشان فیلترهای هنری و جلوه های زیبایی را به شما ارائه می دهد.

با DripArt عکس های کلاژ را در یک پست ویژه با سازنده کولاژ ، یک شبکه انتخاب کنید و الگوهای شگفت انگیز طرح را امتحان کنید. DripArt تصاویر هنری شما را به سطح بعدی می رساند. خلاقیت خود را با ابزار ویرایش عکس نشان دهید. مانند جلوه نقاشی جدید ، برچسب هایی از جمله هنر ناخوشایند و برخی فیلترهای جادویی برای تنظیم سلفی های شما.
DripArt مشابه ابزاری برای ویرایش تصویر مانند فتوشاپ است ، اما استفاده از آن آسان تر است. برای شما ابزار ویرایش هنری ، مارپیچ و جلوه های قطره ای به ارمغان می آورد.

مستقیماً با دوربین سلفی عکس بگیرید ، این باعث می شود صورت شما صاف شود. کارهای هنری باورنکردنی خود را در اینستاگرام ، فیس بوک ، Snapchat ، Whatsapp ، Tik Tok و VK به اشتراک بگذارید :). اندازه تصویر را بدون برش برای رسانه های اجتماعی تنظیم کنید.

کاوش جلوه های قطره ای:
با دوربین ارائه شده یک سلفی از گالری هنری انتخاب کنید یا یک سلفی خیره کننده بگیرید. ویرایشگر عکس جادویی پس زمینه را پاک می کند تا برچسب از تصویر شما ایجاد شود. جلوه های قطره ای گیج کننده را امتحان کنید.

با تغییر اندازه و رنگ جلوه قطره ای حیرت انگیز، عکس خود را سفارشی کنید. بسیاری از جلوه های قطره ای زیبایی شناسی برای کشف وجود دارد.

پس زمینه را شخصی سازی کنید. می توانید آن را کاملاً سفید یا شفاف کنید و یا کاغذ دیواری دلخواه خود اضافه کنید. جلوه های قطره ای نفس گیر را با سایر ابزارهای ویرایش مانند حرکت یا مارپیچ ترکیب کنید.

ویرایشگر عکس حرفه ای:
DripArt دارای ابزارهای ویرایش عکس حرفه ای برای تنظیم سلفی های شما است. روشنایی ، اشباع و سایه ها را تنظیم کنید.

از طرح برای تعجب دوستان خود استفاده کنید ، همه عکس های سلفی برای طرح مناسب هستند و فقط در چند ثانیه طرح را به صورت کشیده ایجاد می کنید. پس زمینه را با قلم موی جادویی تار کنید و برچسب ها را اضافه کنید تا تجربه ویرایش عکس خود را به سطح بالاتری برسانید.

علاوه بر برچسب های کلاسیک مانند چهره های سگ و فیلترهای حیوانات زیبا ، برچسب های بیشتری برای هر موقعیتی مانند تابستان ، کریسمس در دسترس است. برچسب ها به طور مرتب به روز می شوند تا ویرایشگر عکس را همیشه مد روز نگه دارید. ما با فیلترهای قدیمی و یکپارچه شما را به دهه 90 می رسانیم. پس از ویرایش تصاویر ، با افزودن متن هایی با فونت های مختلف و قاب های رنگارنگ ، احساس خود را بیان کنید.

مارپیچ های نئون خارق العاده
جالب ترین ویژگی ویرایشگر عکس DripArt مارپیچ های نئون است. آنها برای نشان دادن خود هنری شما بسیار درخشان هستند. مارپیچ ها در ده ها سبک و رنگ مختلف وجود دارند. مارپیچ های نئون و مارپیچ های رنگین کمان فقط برای روحیه تابستان طراحی شده اند. اندازه مارپیچ ها به راحتی برای هر تصویر قابل تنظیم است.

 

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

DripArt Photo Editor

دریپ آرت DripArt Photo Editor اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Lyrebird Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.